Ruilen en retourneren

Hoe kan ik bestelde artikelen retourneren?

Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat  geretourneerd te worden.

In verband met hygiëne kunnen wij onderstaande artikelen niet retour accepteren. Indien het alsnog retour wordt gestuurd, hebben wij het recht om het retourpakket af te keuren.

  • Ondergoed
  • Geen originele verpakking
  • Gebruikt of beschadigd
  • Zwemkleding zonder hygiënestrip
  • Sieraden

Let op: indien je meer bestellingen hebt geplaatst, kunnen deze niet in 1 retourpakket geretourneerd worden. Indien beiden orders wel samen in een retourpakket verstuurd worden, ben je niet verzekerd voor de goederen.

Meld je retour aan

  • Meld je retour via Store@red-exclusive.nl
  • Meld u ordernummer en de hoeveelheid van het artikel wat retour gaat in de mail.
  • Stuur de geleverde pakbon mee terug met u retourzending.
  • Maak een retourlabel aan voor de gewenste verzendpartner (retourkosten zijn voor eigen rekening)

Doet u dit niet? Dan kunnen wij u terugbetaling niet verwerken.

De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden we aan om de zending te verzekeren met de verzekeringsoptie in de check out. Hiermee wordt het aankoopbedrag vergoed door de verzekeringsmaatschappij bij vermissing of beschadiging van het pakket.

Wat kost retourneren?

Wanneer je jouw bestelde artikel(en) wilt retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor het terugsturen en draag je de verzendkosten van de retourzending. De kosten van het retourneren zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendpartner.

Kan ik een artikel omruilen?

Een winkelaankoop kun je in de winkel omruilen. Indien je online iets bij ons hebt besteld, is een omruiling helaas niet mogelijk. Wil je toch een andere maat of kleur? Plaats een nieuwe bestelling voor je gewenste item(s). Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt.

Er ontbreekt een artikel in mijn pakket. Hoe kan dat?

Indien we jouw bestelling niet volledig in orde kunnen maken door een bepaalde oorzaak, wordt je hierover geïnformeerd via de mail met een passende oplossing. Nog geen mail ontvangen van ons? Neem dan zelf contact met ons op.

Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. We verzoeken om contact op te nemen met ons en foto’s van het desbetreffende item en het ordernummer te sturen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.

Om jou het snelste te voorzien van een nieuw item, raden wij aan om een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel te plaatsen. Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt.

Wanneer ontvang ik de retourbetaling?

Zodra wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen een bevestiging. Wij doen ons best het aankoopbedrag van de geretourneerde items zo snel mogelijk aan je terug te betalen. Je ontvangt het aankoopbedrag op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald.

 

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leeg