Garantie en reparatie

GARANTIE EN REPARATIE

Mijn item vertoont gebreken. Krijg ik garantie hierop?
Dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. We verzoeken om contact op te nemen met ons en foto’s van het desbetreffende item en het ordernummer te sturen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.

Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?
Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. We verzoeken om contact op te nemen met ons en foto’s van het desbetreffende item en het ordernummer te sturen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.
Om jou het snelste te voorzien van een nieuw item, raden wij aan om een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel te plaatsen. Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt.

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leeg