Bestellen en bezorgen

BESTELLEN EN BEZORGEN

Voor bestellingen onder €79.95 betaald u €4,95,- verzendkosten. Al onze bestellingen worden verstuurd met POSTNL.

Voor 16.00u besteld, dan gaat het dezelfde dag nog met de post mee!

Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een order bij ons hebt geplaatst! Wanneer je bestelling bij ons wordt verwerkt, ontvang je een Track & Trace code via de mail. Met de Track & Trace-informatie kun je jouw pakket volgen. Heb je de mail niet ontvangen? Check even je ‘ongewenste reclame’ inbox, vaak komt het hierin terecht. Indien je de mail nog steeds niet hebt gevonden, kun je contact met ons opnemen.

Wanneer je op de dag van levering niet thuis bent op het door jou opgegeven bezorgadres, zal de bezorger de volgende dag het item opnieuw proberen aan te bieden, of zal het pakket bij de buren worden afgeleverd.

Houd er tevens rekening mee dat wij deels afhankelijk zijn van de prestaties van onze vervoerders. Wij kunnen helaas niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen ontstaan bij onze vervoerpartners. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren na het plaatsen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Op dit moment is het niet mogelijk om jouw bestelling in één van onze winkels te laten bezorgen of te retourneren.

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leeg